سرخط خبرها

گران‌فروشی و عدم رعایت مسائل بهداشتی در صدر شکایت‌های مردمی نوروز ۱۴۰۳

  • کد خبر: ۲۱۸۶۵۴
  • ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۵
گران‌فروشی و عدم رعایت مسائل بهداشتی در صدر شکایت‌های مردمی نوروز ۱۴۰۳
معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: بیشترین شکایت مردم، پیرامون گران‌فروشی و عدم رعایت مسائل بهداشتی است.

به گزارش شهرآرانیوز، احد اصانلو با اشاره به انجام بازدیدهای نظارتی این دستگاه هم زمان با فرارسیدن عید نوروز و ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: در اجرای طرح نوروزی، ۵۴ هزار بازرسی و گشت داشتیم. ۱۷ هزار پرونده تخلفاتی تشکیل شده و در همین راستا ۱۱۰۰ واحد صنفی پلمب شدند.

معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی افزود: سازمان تعزیرات حکومتی مرجع اصلی رسیدگی به تخلفات است و همکاری بسیار خوبی بین این دستگاه و سایر دستگاه‌های عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر برقرار است.

وی ادامه داد: حضور در بازار و بررسی وضعیت بازار را در دست اقدام داریم و در نوروز امسال، طرح رضایتمندی را اجرا کردیم و با تمام توان آماده خدمت‌رسانی به گردشگران و مسافران نوروزی هستیم.

اصلانلو یادآور شد: رؤسای شعب ما به صورت میدانی حضور دارند و تمام ارکان سازمان تعزیرات حکومتی در نوروز ۱۴۰۳، آماده خدمت‌رسانی به مردم است.

راه اندازی سامانه تلفنی ۱۳۵ برای دریافت گزارش‌ها و شکایات مردمی

وی خاطرنشان کرد: بیشترین شکایت مردم، پیرامون گران‌فروشی وعدم رعایت مسائل بهداشتی است.

معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: سامانه تلفنی ۱۳۵ برای دریافت گزارش‌ها و شکایات مردمی راه‌اندازی شده است.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->